Ja historien med grannarna fortsätter. I morse strax efter 8 blev granntanten uppskickad av mannen för att Simon sprungit fram & tillbaka. Hon ursäktade sig & sa att hon vet hur barn är men ville bara framföra hur dåligt han mådde av springet. Jag sa att jag gör så gott jag kan men han är trots allt bara 1½ år. Det gick inte 20 minuter tills hon var upp igen!!! Då ville välgubben hota med Hyresgästförening (?). Kör på bara & hälsa från mig för det får dom inget för. För hur tänker dom egentligten? Ska jag binda fast barnen & sätta munkavel på dom???

Som om morgonens besök inte var nog, låg det ett brev på hallgolvet när jag kom hem där dom skrev hur jobbigt dom upplevde springet. Jag måste tillägga att det är inga maratonlopp som Simon kör här. Men barn i den ålder går inte – dom springer i nästan allt dom gör. Sen tyckte dom att det luktade mögel i hela min lägenhet men då undrar jag hur sjutton dom kan känna det som bor i en inpyrd rökig lägenhet. Sen skrev dom att det är farligt att andas in mögelsporer. Ja det är det men det hur hälsosamt är det att andas in cigarettrök?? Nä, jag vet inte…. 😉 Men når mer från dom har jag inte hört idag, men än är inte helgen över. Jag har ju söndagen att se fram emot. 😉 Men på måndag ringer jag till hyresvärden iaf. 😉

Nu är det iaf kvällsmys med Ida som gäller & jag tror att jag somnar tidigt ikväll. Känner redan hur ögonlocken vill falla ihop. 😉

Sov sött! ❤

