Idag är barnen hos mig så Matte ska röjja i huset. Så mao ska det mysas lite extra idag. Just nu sitter Simon brevid mig & ska grejja så det är inte det lättaste att blogga samtidigt. 😛

Igår hade jag finbesök av Linda & det blev en stunds tjöt, framtidsplanering, te & chokladpudding. 🙂 Ja, å så snackades det ju såklart om mina berömda grannar. Jag fick ju ett till brev igår där det står att dom ska ”stå ut” med barnspringet & fösöka att bo kvar. Som om jag bryr mig? Nä! Dom får göra vad dom vill, jag vet ju att jag sköter mig & att ha barn bryter inte mot några som helst regler.

Jag ska försöka att få lite planerat över hur jag vill ha det här hemma också. Det behövs lite extra förvaring bland annat & någon matta också. Men sånt är ju bara roligt att tänka på, det svåra är att bestämma sig. Men ett IKEA-besök lär det bli samt en tripp till Ullared. Om inte annat för att fixa lite höst/vinter-kläder till kidzen.

Nä, ikväll ska det inte städas, diskas eller göras något nyttigt. Jag ska bara mysa med barnen & formodligen somna tidigt. 😉

Kram på er! ❤

