Jag har efter snart en vecka i Vindsvåningen kommit på väldigt många saker som jag behöver. Det är otroligt va snabbt man blir bekväm med vissa saker trots att man egentligen kan klara sig utan det. Men som tex köksredskap; där behöver man oftast inte bara en sak av varje utan minst två för att vardagen ska funka normalt. Så är det bara. 😉 Så ikväll ska jag sätta mig ner & skriva ner allt som behövs hit, stort som smått. Jag gissar på att jag kommer fylla några sidor. För att inte missa något för jag nog tänka igenom varje rum. Smart va? 😉

Idag kom snälla Anneli & hämtade hem mig till henne för en stund tjöt & kaffe. Alltid lika trevligt. Vi har liksom lyckats att synka större händelser i våra liv, vilket är mycket märkligt. Men väldigt, väldigt bra. 🙂 Det blir så mycket lättare att förstå varandra när man är i samma sits. Men därmed inte sagt att andra vänner inte förstår, men man kanske kan peppa varandra på ett annats sätt. Vi fick ju barn med ca 2 veckors mellanrum 2004 & det är kul att se hur lika våra barn är. Dom är typiska sjuåringar med tänket ”allt ljus på mig”. Helt underbart men väääldigt frustrerande ibland. 😉

Imorgon är det torsdag & en dag närmare fredag. Då kommer barnen & då ska vi mysa. 🙂 Sen har vi en helg med lite inplanerat, men det tar vi då. Nu är det dax för mig att ta tag i listan. Ha en skön kväll.

Kram!

