Torsdag kväll & jag har just kommit hem från Quizzen på Harrys. En riktigt kul & framförallt trevlig grej att göra såhär på en vardag. Träffa människor, kanske äta lite & bara umgås samtidigt som vissa slå sina kloka huvuden ihop & andra gör det inte. Jag hör nog till den senare gruppen men vad gör det. Jag har iaf kul. 😉

Imorgon kommer barnen & jag längtar efter dom nu. Vi ska mysa med tacos, godis & film & vara vakna lääänge. Ja, iaf jag & Ida för Simon lär & ska inte vara vaken länge. Lille prinsen…. ❤ Men både igår & idag sover Ida hos mormor & morfar vilket är supermysigt för henne. Det är så härligt att se vilken fin relation hon har med dom & även med sin farmor & farfar. Synd bara att dom bor så långt bort men vad ska man göra? Det är ju skönt att hon åtminstonde har några på närmare håll. Jag hoppas & tror att Simon får samma fina band som hans syster har till sina mor- & farföräldrar.

Ikväll blir det inte roligare än såhär för nu ska jag slänga mig framför tv´n en stund innan sängen kallar.

Puss & kram!

