Ja, då var det söndag igen efter en helg som bara rusat förbi. Igår var jag, barnen & Matte på kräftskiva på Sambandscentralen & det var naturligtvis både gott & trevligt. Jag verkligen ääälskar kräftor, eller ja, skaldjur överlag. Som hummer tex – Mmmmmm!! 😛

Sedan har vi även kört lite grejjer från Herrgår´n både till mig & till Sambandscentralen för förvaring tillsvidare. Jag hoppas vi får gjort en del i veckan så vi slipper att stressa i slutet innan de nya ägarna ska flytta in där. Nu har vi ju gott om tid & då är det nog bäst att ta till vara på den då. Det är väl bara att sparka sig i rumpan för att få det gjort.

Jaja, nu är jag hemma igen i stans mysigaste vindsvåning. Simon sover i Idas säng då hon ville vara med pappa & jag tar en stund här framför datorn & slösurfar innan tvätten ropar på mig. :/ Även om jag saknar Ida så är det även lite mysigt att bara vara med Simon också ibland. Han har ju egentligen aldrig fått egentid med sina föräldrar som Ida, då hon är 5 år äldre än honom. Så nej, jag har inget större dåligt samvete över det & sen så var det hennes egna val att stanna kvar. Jag tror nog att kompisarna drog en del. 😉

Hoppas att ni fina människor har haft en bra helg. Vissa har jobbat antar jag & andra har haft en välförtjänt ledig helg. Men måndagen närmar sig & vi hoppas att det blir en bra sådan. Jag avslutar iaf denna vecka med en bra film, en filt & levande ljus. Myyys!

Puss & Kram!

